Thursday, October 22, 2009

6 SAHABAT YANG PATUT ANDA CARIK!!

1.SI MOTIVATOR
~orang yang selalu ambil berat dengan apa yang anda lakukan atau rancangakan untuk diri anda.dia akan sentiasa memberi motivasi,memberikan inspirasi, dan akan memberikan sedikit dorongan ekstra ketika anda dalam kesusahan..kira macam 'PRS' la..

2. SI PENOLONG
~orang yang rela melakukan apa sahaja untuk anda dalam senang atau pun susah..sehingga sanggup mengaturkan segala-galanya..

*3. SI PENDENGAR
~ mempunyai sahabat yang menjadi pendengar yang setia sangat2 menyenangkan..anda boleh bercerita apa sahaja masalah atau kegembiraan anda pada dia.sahabat ini sahabat yang sangat setia kerana dia akan ketawa dan menangis bersama2 anda.boleh dipercayai kerana mendengar tanpa memberitahu pada orang lain.

4.SI JUJUR.
~kejujuran dia menyebabkan anda rasa kekurangan pada diri anda.sahabat yamg seperti ini.akan sentiasa berkata jujur tenteng pendapatnya terhadap anda.dia akan sentiasa mengingatkan kamu apabila kamu melakukan kesalahan.sejujurnya dia mahu kamu menjadi yang terbaik.kawan macam ini ikhlas..kerana dia sayangkan anda.

5.SI PENYENANG
~sekiranya kanda mahu bergembira..ada sahaja perkara yang dapat menyenangkan anda darinya.orang seperti ini lebih kepada besifat sanati,sukakan kebebasan dan sentiasa happy dengan hidupnya.

6.SI SUPRISE
~bukan seorang oendengar yang baik tetapi suka gembirakan kawannya dengan pelbagai kejutan.

No comments: