Sunday, January 31, 2010

piano concert....!

malam tadi : 31 januari 2009.
saya bersama parents saya pergila keluar nak tengok persembahan PIANO BERTARAF DUNIA yang diadakan di Taiping Golf Resolt,kamunting.
"impressions on CHOPIN"

ACTUALLY,my mom beri derma untuk sekolah semangat maju..then diowg bg tiket untuk pergi tgk persembahan ni.FREE!! so alang2 free..my mom kata why not tengok jela..so saya pon follow jela.Pemain piano nih dari luar negara namenye LESZEK MOZDEZER.

well,korang boleh g google oR search name dye kt youtube kalau na tengok cara dye main.sangat menarik!!memang mengkagumkan.

jari -jemari nye yang pantas giler main piano dengan cara chopin nye.pergh!!gua tabikk!!
walaupun saya tak pandai na hargai cara beliau main piano tuh.Tetapi,beliau memang HEBAT!!
hoh..walaupun sekejap sahaja saya menikmati piano concert tuh..(sebab ngantuk,yela main piano jer..ta pandai na tumpu pada persembahan piano nih.)tapi Saya kagum dengannya! kebanyakkan yang hadir malam tu 90% chinese,,dan juga indian..Melayu berapa orang sahaja boleh dikira.Bayangkan budak umur 5tahun (cina)ke atas pon minat dengan cara persembahan leszek!terdongak2 anak2 kecil ini nak tengok Leszek bermain...

Pengalaman pertama menghadiri piano concert ni.untuk saya yang kurang minat.saya boleh cakap Bolehla..

HARAP MAAF SAYA TA DAPAT NAK TANGKAP GAMBAR OR RECORD PERSEMBAHAN PIANO TERSEBUT SEBAB KEADAAN YANG AGAK GELAP DAN KAMERA PULAK TAK ADE BATERI.Huhu..

No comments: