Sunday, May 9, 2010

9 MEI ...my burfday n mom's day.

Hari-berganti hari,
Tidak ku sangka akan tibanya saat ini,
Mungkin aku leka dengan segala yang berada di sisi,
Pejam celik aku sudah membuka mata,
Terdetik hati untuk tidak pergi jauh,
Tapi apakan daya,
Aku harus tabah menjalani kehidupan realiti,
Semangnya sukar untuk aku kembali ,
dan tak mungkinku bisa memutarkan masa lalu,
Matahari terbit,matahari terbenam,
Usiaku semakin meningkat,
Ku harus akui ,
Diriku bukan kanak-kanak lagi,
Bukan remaja yang baru melangkah,
Tetapi seorang remaja yang sedang mendewasakan diri.
18 tahun ibuku membelaiku,
Memberi kasih sayang yang tak terhingga,
Tiada bandingannya kasih sayangnya,
Akan ku semai sayangku padamu di hati selamanya,
Aku menangis engkau memujukku,
Aku gembira engkau turut senyum,
Ibu,jika engkau tiada,tak bernyawalah aku,
Kerana engkaulah ratu hatiku.

SELAMAT HARI IBU!!!!!

3 comments:

Asfz said...

happy besday ok..
hehehe~

pakcik rock said...

HAPPY BIRTHDAY!! =)

~teera~ said...

thanks..hehehe...