Saturday, May 22, 2010

Oh cerita...




Pada suatu malam..ada satu makhluk berjalan dan merayau-rayau di lorong yang gelap .Dia berjalan-jalan dan tiba-tiba ..
dia ternampak satu lembaga hitam yang menyerupainya cuma tak ada muka..di bawah sinaran lampu rupa-rupanya..
makcik ayng menjual sayur,haiyaa,kemudian dia terbau sesuatu yang sangat2 busuk,dia mencari dan terus mencari rupa-rupanya bau itu dari satu lubang..
lubang itu adalah longkang yang tersumbat dengan sampah2 la.ish2,(masyarakat zaman kini).lalu dia meneruskan perjalanan.tiba di suatu kawasan dia ternampak abg terjah yang tb3 tu..
lalu bertanyakan abg terjah tu ,weeweeet!!wat ape tu bang,kemudian..
abg terjah toleh,(agak2 dari belakang rambut ketak2 ),sekali pondan yang jawab daa..
dan pondan itu bertanyakan "kenapa bang,abg buat ape malam2 ni bang"lalu dgn sepantas lelaki itu..
lari lintang pukang salah orang sudaa..kemudian dia break kakinya dgn sekuat hati,lalu tersepak semut dan berguling,bergolek2 jatuh,dan mukanya terkena tahi lembu! kemudian dia..
bangun..terpaksa la dia petik daun na lap mukanya,sekali muka dia terluka sebab lap dengan pokok kattus (dalam keadaan gelap tak nampak),mukanya berdarah2 lalu dia teruskan perjalannan dia,dan dia ..
tersepak pulak batu'besar punya',tak pasal2 selipar dia tercabut..(berkaki ayam la dia sepanjang jalan.)

kemudian dia berkata aaaa lu pikirla sendiri!!^_^
-da mati idea dah-

~TAMAT~


limau mula dulu disambung dengan lemon lepas (..)

inilah bila dah bosan sangat dok layan cerita rekaan sendiri.penulis cerita oleh lemon dan limau.
gabungan ayat2 meseg yang sengal2..
haha.
KORANG MESTI BENGANG KAN..TAJUK CERITA CAM SUSPEN JA..KAH3.
gotcha
idea limau la nih.^^


4 comments:

miss hav0c said...

cam harem..hahaha dush3

~teera~ said...

hahaha..ader jugak na membaca.yq2..hehe..^^ gotcha. ni kes tade idea nak nulis la nih.huhu

akuvision said...

herhehehehe

asfz lily said...

pandai nye dye mengarang cerita..hehehe :P

singgah la ke MEANDONLYME plak pasni,
kisah cik asfz