Thursday, June 17, 2010

ohh,Hari INI.

aKu tA sangka pUlak XXX yang muncul.aku expect orang lain.mAYBe limau yang muncul ka>.
Aduh..leCeh betol la bila jadi gini.
YAng pi gEDik nak jumpe aku pesal.Kan aku dah KasAr.
tAkan aku tErima EVEN kau melutut kat aku pun.Aku dah JanJY NgaN DIRIKU.
Even kau cakap ape pun.sumer tuh dah tak bermakna bagi aku.YE,aku memang suKa tacing2 .NanGes uh pekara biasa dah.aKU SATU JE..bILa hati dah terluka memang sukar la nak sembuhkan sebab parutnya masih ada.
n BILE Teringat kt Limau.BUat pe lagi aku nak layan XXX an.???liMaU LEBIH fAhAM kehendak aku KOt. yeke??
iSh..Time ni bila diperlukan sahabat.sorang pun takder..
Ssh NAk cari sumone yang betul2 ada bila kite susah ..Dah la kawan2 sumer dah jauh dari aku..HEE..akU NAK CEPAT2 LA BLAH DARI TAIPING NI..cEPAT LA MSA berlalu kasi aku cpt stat belajar.lagi Bagus la..

Dia kata aKu cakap macam dia tada perasaan je.AdE PERASaAN KE KaU XXX???aku tak perasan la.
nA terima as Kawan pun susah ..ni kan couple.
Pakcik.Dah la.Awk tuh ramai peminat.Aku tawu.Ramai sangat yang dok cari kau an..Kau jugK yANG cakap .KAu ADE RAMAI SANGAT..AND MAYBE AKU NIH NTAH LA.tAK TAWU LA NAK CAKAP.Kau buat aku rindu kat kau.buat aku tringt 1st tie te met.DUHH.y r doing this to me.Aku tahu,kau tetap akan jadi kau.Sebab kau memang tana berubah.LIat,,So tayah la cari aku.Im not nterested.pErasaan aKu takan sama macam dulu lagi.AkU penat La .
If only u can read this.

~hmm~

No comments: