Thursday, August 26, 2010

Today...

ohh..rindunye dah lame tak menghadap komputer menulis..eh bukan..menaip cerita2 yang sepatutnya menjadi bahan bacaan sendiri..ahaks.
dah lame rasenya berada di Ipoh ni.walaupun baru sebulan lebih tapi terasa macam dah berbulan..yeke??haha..erm..
today..aku wat assesment yang ada kait dengan exam..OH tIDAK!!..nERVoUS seyh!.Memang aku dah agak..sekonfiden mana pun aku cuba tetap cuak.tetap menggelabah..Argggghhh!!!rimas.Dari zaman aku pakai uniform sekolah lagi macam nih.tak pernah nya betol!even dah try o hard not to..but jadi jugak..MayBE..YA..ITU KELEMAHAN AKU KAN.SO I'VE TO ADMIT..MEMANG ITU AKU!
BuT yang paling tak best..moody.hate it..T.T
tak sepatutnya berlaku pun.memalukan..ohh..tirah bila kau nak berubah..kaunseling orang boleh..bila kena diri sendiri..hampeh!

Anyway..memang agak stress..if asyik fikir..thatis why im typing this things here..nAk cerita..buat malu ja.
and people just have to say "just relax .nothing to worried about"..yeah rite.

alaa...benda kecik je..nothing la actually.Mengada je nak menaip.

~case close~

No comments: