Thursday, January 20, 2011

HoMe...=_="

rindunya nak balik rumah..
tengok tV..
katil aku...bear2 akuh..
bntl peluk aku...conforter aku...
huk3
mama n papa aku..
family aku...
Wahh..macam la lame sangat ta balik..
hmm...
kenapa ye masa mencemburui kita..
Cepatnya aku da nak almost 19..mengikut tarikh lahir bulan 5 nih..huhu..
Err...ase da tua pulak..
adeii..


******

Ramai kawan2 aku cakap aku dah berubah???
especially my schoolmate.
Ape yg bubah ntah...
anyways..tak keahla asal aku ta lupa diorang n diorang ta lupa aku...

well,agak bosan sekarang nih..coz da lame tak contact membe2 kesayangan aku..
they all seem bz ,so mlas na kacau..

hurm...kenapa aku suka merapu dalm blog nih ek??
Best kott.
ntah..Sengal!
hoho....

tibe2 kan teringat sesuatu..

hmmm..

2009.

uhh...paling menci tahun tuh becoz of 'someone' ..well.
perlu ke story? i dont think so..

coz post2 aku yg dulu2 ade je lagi pasal 'someone' ni..malas na buang..

serik dah kot..
n my heart sgt keras actually.

nak tggu org melting kan..hahahaa..

err,,,ni dah keluar tajok nih..ades.

WTEVER.(fullstop)

di sini saya nak cakap saya rindu rumah saya!!huk3 =(

~gegeh~(i like this word) =)




1 comment:

Mohd Nizar said...

msh xdpt lpekn die.. ermm