Saturday, January 22, 2011

Missing u Dear.




kalau cakap pasal soal hati memang agak susah aku nak terangkan sebabnya aku tak pasti macam mana nak terangkan.

Mungkin cara aku tak namapak macam seolah2 aku ada perasaan sayang ,rindu...and lain2..but inside me..who knows rite??

actually dear..i really mish u damn much..
saJa wat ego.taknak tunjuk.
how much i care about you.
Every second of my breath i think of u.
seriously.

saya je yang tahu.

yupp..mungkin sekarang awak dah rasa saya macam dah berubah.
But im not.im still here as Athirah..not haritha or what so ever.
still the same person.
mAybe bEcoz environment kat sini dengaN MAcam2 perkara..dengan bznya..
but setiap hari sy engat awk..mungkin bukan melalui texting or Calling..but in my heart.u always remain there.


maybe my attitude a little bit change.But its normal kan.
im sorry for what i ever done to you..if only i can say this 3 words in front of u.hmm..

'i love you' .

No comments: