Thursday, July 21, 2011

perasaan je kot...


Mungkin perasaan aku je kowt ..terasa dengan apa yang berlaku tadi..Hmm..Thx 4 giving me support.
mUnGkin ada yang tak faham hati yang luarnya senyum dalam nya tawar.
mungkin ada yang tertanya2 kenapa aku tulis begini.jawapan yang pasti ..Aku yang menaip je memahami..
Aku tak kesah tapi kadang-kala aku resah.Hampir menitiskan air mata .Tapi tak sanggup mengalirkannya ..

Hanya yang memahami sahaja yang faham isi hati ini.Jika disimpan mungkin parah jadinya..Tapi setelah diluahkan..leganya rasa..

Saia ni insan biasa lemah dalam pelbagai perkara.Mungkin ada sedikit kelebihan .

Terima kasih..
saia masih sayangkan ........
Dan jangan larh mengabaikan apa yang pernah saya lalui bersama.
Saya masih ada suara..hati..dan perasaan.

Itu sahaja.

No comments: