Tuesday, July 12, 2011

Tibe-tibe .....

kerana terlalu mempercayaimu..
kau istimewa dalam hidupku..
kerana terlalu menghormati..
terkeliru pada pandangan mata hati..
kerana terlalu mengasihi..
akhirnya terluka aku sendiri....

tibe2...teringat pulak..lagu kerana nyanyian erra fazira.
SedAp gak..

kadang2..terfikir apa yang pernah terjadi kat aku suatu masa dulu.memang dugaan..tapi still tak lah membebankan.Hidup mesti mencabar barularh kita kenal erti hidup nih kan..kan??

actually tak tau nak cite pe..
ERm..DAH SetaHuN AKU kat kolej ni..perubahan??
dari pitless..naik hijau...and now sudah biru..^^ HIGH 5!
sEmesTer 3..sangat berat untuk aku..tapi i hope boleh dapat target aku la kan..

Hiup aku..dah tak kosong sangat bila mereka sentiasa ada bersama..aku try berubah..tak moody cam dulu..nak always ceria..Hidup kena selalu ceria.so AKU memang nak jadi periang.Dengan adanya kawan2..aku rasa aku sangat happy dah.pluS ..bff yg tersyg uh..hehe.no need guys..lagipun..aku baru 19..maybe umo 22 ke 23 ke ats ada org merisik??hahaha..bgtau mak..lau ada yg mersik on je la...hahahaah..gila ka pe! Tak2..aku nak enjoy dulu.^^ ngee..

eh..eh..Assignment aku!!
adoyai..memang la byk..tapi insyaallah dalam proses menyiapkan.

SaiA di sini habis mengarang..awak di sana tq keranan sudi membace..^^

No comments: