Wednesday, August 3, 2011

=(


Semenjak..dua menjak ..tiga menjak ni..asyik sakit jer..KaLau ta salah sejak bermula episod baru nak naek sem ni..Dalam sebulan at least 2 kali mesti Demam la..SeLsema la..dan seangkatan dengan nya..haishh...
Yang terbaru ni BatUk..asyik batuk..batukk je.. dAh la masuk bulan pose nih..PEnAt larh..
Bila mAlam je..perghhh..Teruk kot batuk nya..
Sebab malam kan memang sekresi terkumpul.so memang batuk sampai keluar air mata ni.
ta leh nak cakap ape la kan..
Makan ubat batuk..mengantok..Sampai habis satu botol ubat batuk tuh..huhu..Demam un ada.. kejap ade ..kejap elok..pelik2..
dah almost seminggu kot lau ta salah larh aku dok batuk ni.Sampai roomate aku tanya" tak sihat lagi ke?' or dia kata" larat ke..g la jumpa doc" Tapi as u know..aku ni..malas la jumpa2 doc ni..Lagipun..nak oke dah ni..Hopefully!

and i think sebabkan aku terlalu banyak sangat pikir and maybe stress becoz assignment and also study and campur tolak dengan hal peribadi lain eFFect kat diri aku ni.
cik tirah ni bukan bole stress skit mulalarh sakit.
Antibodi lemah betol!

Mula lrh mencari someone nak tumpang kasih ..tempat bermanja..tercari2..
huhu..
Teringat kat mak..
Aisshh.

ANd THE WORST part is..now aku jadi sangat larh pendiam..senyap je..
Muka pon dah macam kerang busuk .
nak senyum pun kadang2 je.
Tak macam selalu..
Rindu kot agaknya..
tapelah..aku kena biasakan keadaan ni.Maybe ambil masa sikit kot tambah lagi dengan penyakit aku ni..
Buat aku jadi sangat Pasif..
Pleae wake me up..
Need some space to breath.....

No comments: