Monday, August 15, 2011

Lelaki..

Bila bercinta bukn main lagi ..sayang larh..nak hidup sematilarh..
Semua uh hanya kata-kata manis yang hanya sementara je.Tambah kalau yang jenis kasanova.Lagi ta leh pakai.
aYat je lebih..
BIl dah dapat.
herm.. tayah cakaplarh..yang tahap jahat memang mempergunakan..yang ala-ala baek sikit..ambil kesempatan.pgg2 tgn..peluk2..
Perkara yg orang kata 'beslarh tuh bila dah kapel.'
Tapi yang luar biasanya bila dh mul pndai nak yg ringan2..AISH..RASE NAK BG MKAN KSUT JE!!.
Si perempuan..tolong..tolong..and tolonglarh jaga maruah korang.
Kalau dah ter..... AWAK YG MERANA.. Si LelAKI boleh blah n cari mangs lain je..
Jangn terpeday ok.

Tpi bukn semunya jahata...Kalau yang baik mang baik..
Ynag betol2 ikhlas sayangkan kita..yg sayangkan kita kerana Allah..adalah lelaki yg hormt kita sebgai wnita.Takkan dia sentuh kita selagi kita tak sah jadi milik kita.

Lelaki..bila dh putus..menangis konon..merayu2 nak blik.
kata tak boleh hidup tanpa kita..Last2..taw2..tak sampai sethun..bkn2..tak sampai berapa bulan dah ada penggnti.

Mang ta leh pakai ayat dia uh kan..???

mCam2..
dengar kawan2 bercerita..akhbr..hAIsH..PE NK JDI ..nTAHlE..

2 comments:

Abang Kuha said...

Thirah, Cinta tu mmg indah.. indah sesangat, bkn semua org dapat merasa cinta..

Indah bila ada orang ambik berat akn kita, menyanyangi kita, berkorban untuk kita dan slalu bersama kita di waktu susah dan senang..

Yang paling bestnya Waktu bercinta ni kita boleh kenali siapa diri kita, apa keburukan kita. dan pasangan kita.

Cinta ni mematangkan kita, klu dah putus cinta yang pertama,maksudnya utk cinta yg akn datang tu, kita perlu perbaiki mana2 yang patut..
dalam hal ni,
lelaki dan perempuan sama saja..betul x?

Vita jun said...

lelaki &perempuan saling memerlukan.setiap sesuatu ade hikmah if terputus tgh jalan mungkin lps ni akn jumpe yg lebih baik & layak utk diri kita. no one knows.only Allah knows better than anyone kan?we'll be by ur side insyaAllah
be strong& TC dear ^_^