Monday, November 21, 2011

Masih MeNcArI..DaN meNaNti..



KenApa ntah aku rasa nak tulis tajuk ni.
MeNcAri>>>??ApE yang aku sedang cari??
menanti>>>?? ape yg dinantikan.
hmm..
mungkin hati ini sunyi.
iyelah ..dah tak ada yg menemani..

pencarian bermula...
nak cari macam mana??
aku ni memilih.
ish.
so well..aku tetap nak somebody.
yang bisa mencairkan hati ini.
agak2 sapa larh yer dapat menakluki hati yang sedang sunyi sepi ini.

LOVE IS ALL I NEED...


haha..yeah rite.
dah berbulan2...masih ku rasa kesunyian itu..lebih2 lagi bila tada yang dekat dengan aku.
she's gone .
jauh dah ke ipoh..huhu..
tade yang nak ajak lepak ..teman aku sume.

yup..i'm trying to find someone .bukan replace her.
NO ONE can replace my besties sista !!!<3<3

just na my prince..
charming ke tak ..trolak tepi dulu.yang penting hati.
LAME BENOR NAK MENUNGGU NYA..AKAN TIBA SAATNYA.
masih tercari2..sebab ta jumpa lagi.
tape ke cakap camtu.

No comments: