Friday, January 27, 2012

JanGan mudah pergi

berjanjilah...

aku akan jadi seperti apa yang kamu mahukan..
yang kamu inginkan..
yang kamu rindukan..


aku akan buat hidup kamu seceria dulu..
tapi berilah aku peluang untuk menebus semua ini..
aku tahu kamu takot
takot akan kehilangan diri inji..
dan juga tidak sangguo melihat diri ini dilukai lagi

Tidak aku takkan biarkan ianya berlaku sama sekali..

aku dah bangun..
aku dah kuat


kerana semangat yang kau beri..

membuka mindaku..
aku tahu apa yang aku lakukan..

tapi ianya tidak akan beri kesan padamu'kerana takkan ada yang boleh pisahkan kita..

hey,
im ur besties.
no m,atter how it takes..
u r my best friends!


please....
hold my words...

ur day will be as sweet as u smile ...


don't leave me.
i won't let you down my dearest friends!

it hard to say when we were far away..
i miss you.

No comments: