Wednesday, February 22, 2012

Stress MonTh!



Bulan ni memang teramat sangat Stress..

Stress sampai menitis air mata..

Aku tak tahu la kenapa terlalu banyak dugaan ..

Bendanya simple je,.
Tapi disebabkan ada masalah komunikasi..
masalah salah faham..
masalah itu..masalah ini..

Sumpah memang ini paling stress!!!


What la..


walaubagaimana pun aku kena kuat kena bangun cari apa yang salah dan perbetulkan keadaan..
Nampak je aku macam oke..tapi at last...aku menangis jugak

Dah lama sangat simpan..

Saat itu dalam kotak fikiran aku..

Aku cuma nak seseorang menemani aku..
dengar luahan hati aku..

aku Tak mampu minipu diri sendiri..

Aku insan yang lemah..

walaupun nampak tabah..












Bukan semua orang tahu hal yang sebenar..Sebab mereka cuma nampak apa yang berlaku depan mata..

Dowang menyalahkan kami..Tapi INI buKAN Salah kami..

kami ni KOSONG LAGI...tak pernah ada pengalaman..
Mengharapkan diberi Bimbingan..100% Diberi kepercayaan..
tapi jadi lain..
hmm..mang ta boleh dipercayai lagi..
Keputusan perlu ada pendirian..


Walaupun macam2 tapi aku rasa banyak pengalaman...aku belajar dari kesilapan..






hoping that thing will be get better soon..Hope sangat everything will be just fine...
Hope that semua ni berakhir dengan Jayanya so that tade komplikasi lain..


Ya Allah..permudahkan urusanku....




No comments: