Sunday, March 4, 2012

Mungkin ini perjalanannya...

Aku tak pernah rasa lagi apa itu kebahagiaan...
Dalam sudut hati ini...aku seringkali menangis tanpa ada yang tahu...

Aku tak mampu bertahan....
mungkin kali ini...kali terakhir..mungkin sudah tiba masanya...
aku pergi jauh...
Jauh ....
Jauh...membawa diri.....

Mungkin lebih baik begitu...
lebih menenangkan semua orang...
Mungkin aku ta layakk..



Belum lagi...

tA layak untuk jadi sahabat sejati awak....

ta layak mendapat cinta dan kasih lagi....


BUKAN MASANYA LAGI...


mungkin aku perlu perbaiki diri dahulu...
barulah aku kenal peribadi aku...
barulah kebahagiaan aku dapat rasai..
nikmatnya itu Allah akan beri..cuma mungkin belum tiba masanya lagi
Aku pasrah.....
redha dengan segala ketentuan...

Mungkin ini jalan penyelesaian nya....

Maafkan aku..........

No comments: