Saturday, December 22, 2012

Aura Ruqyah =)


"Sesiapa yang dipelawa minyak wangi, janganlah ia menolak"
(Riwayat Muslim)



Wangian AURA RUQYAH merupakan satu solusi dalam perubatan islam sebagai ikhtiar terapi dengan wangian sunnah. Wangian AURA RUQYAH adalah dari himpunan pati minyak wangi tulen tanpa alkohol yang diinspirasikan dari haruman jenama terkenal dunia. Ianya dihasilkan dari bahan-bahan yang segar dan berkualiti tinggi demi menjanjikan haruman Minyak Wangi AURA RUQYAH kekal lebih lama dan mempersonakan dengan kadar harga yang amat berpatutan. Sebelum dibotolkan, pewangi AURA RUQYAH disenerjikan dengan bacaan ayat-ayat Ruqyah Syar'iyyah dimana dalamnya terkandung bacaan ayat-ayat suci AL-Quran, Doa-doa dan Asmaul Husna. Begitu juga semasa proses dibotolkan ianya dialunkan dengan zikir-zikir, doa dan surah-surah tertentu. Tatatertib Ruqyah sentiasa dititikberatkan semasa proses penyediaannya dari awal hingga ke akhir dan ketertiban ini sampailah ke pada pengguna yang dengan niat yang suci memohon kepada Allah..insyaallah akan dapat merasai nikmat pemulihan, pemeliharaan dan khasiat yang hebat dengan izinNYA...Amin..

"Barangsiapa yang membelanjakan 1/3 daripada hartanya 
untuk bau-bauan yang harum maka tidaklah ia membazir"
(Riwayat Al Bukhari & Muslim)




AURA RUQYAH PERFUME disediakan dengan penuh tatatertib, ia terjana melalui bacaan ayat-ayat suci Al-Quran, Doa-doa dan Asmaul Husna bagi memberikan kesan sebagai terapi minda dan rohani sipemakainya. Pewangi AURA RUQYAH  terbahagi kepada  7 jenis/kategori mengikut peringkat umur, keperluan & masalah yang dihadapi oleh pengguna. Berikut dimaklumkan beberapa tatacara pemakaian wangian ini bagi mendapatkan kesan yang positif:

PEMAKAIAN UMUM 

- Sapukan minyak wangi Aura Ruqyah ke nadi di pergelangan tangan.
- Minyak wangi yang telah disapu tadi  gosokkan ke nadi pergelangan tangan yang lain dengan      membuat putaran lawan arah jam sebanyak 7 kali.
- Sambil membaca 'Bismillah' sekali, Selawat tiga kali dan Surah Al-Fatehah sekali.
- Hampirkan kedua-dua bahagian nadi pergelangan tangan tadi ke hidung.
- Hidu baunya dengan tarikan nafas panjang, sambil berniat memohon hajat kepada Allah.
- kemudian sapu di kedua-dua kening, tarik kebelakang telinga dan seterusnya ketepi leher.

MANDIAN AURA RUQYAH 

- Titiskan beberapa titis minyak wangi AURA RUQYAH kedalam sebekas air,sehingga harum air tersebut.
- Bacakan air tersebut Surah Al-Fatehah sekali, Ayat Qursi sekali dan Selawat tiga kali.
- Seterusnya jiruskan air tersebut ke ubun-ubun sambil memohon hajat kepada Allah di dalam hati.
- Mandian ini adalah mandian untuk bilasan akhir selepas mandian biasa.

PERISAI KAWASAN KEDIAMAN, PERNIAGAAN DAN TEMPAT KERJA

- Titiskan minyak wangi AURA RUQYAH kedalam bekas semburan berisi air.
- Sembur sekeliling kawasan atau rumah bermula dari penjuru kanan,  secara mengelilingi kawasan        tersebut seumpama tawaf lawan arah jam dan berakhir di pertemuan ketika bermula tadi, perbuatan   tersebut dilakukan sambil terus menerus membaca Ayat Qursi tanpa henti hingga selesai. Dalam masa   yang sama niatkan pada Allah di dalam hati agar melindungi kawasan atau kediaman. ianya boleh   dilakukan di dalam dan diluar kawasan atau kediaman.

Insyaallah dengan melaksanakan tertibnya dan berdoa dengan sepenuh hati, maka dipermudahkan dan diberkati oleh Allah hendaknya. 

RM12.00 SAHAJA SATU BOTOL .
SET LELAKI ADA..SET PEREMPUAN PUN ADA....

P/S : BERMINAT?? EMAIL SAYA


No comments: