Saturday, November 6, 2010

bestfriends for life!

today.

tiba2 je teringat kan kisah lamer..
2 orang sahabat karib aku nih.
one besties boy and another my besties girlfriend.
Both of them i loved the most.

how i met them..haha..long story beb.

okayla kite mulakan dengan si 'A' which was my bff(boy)
Aku kena dia dah 7 tahun..yup..
dari skola rendah lagi kiteorg mula rapat.
Kenangan dengan dia memang banyak.cumanya kiteowg jarang buat benda sama2 .
anyway.dia satu-satunya kawan baik lelaki yang aku ada.

bermula kiteorang kenal mealui seorang sahabat yang rapat dengan dia.and aku sendiri tak pasti macam mana aku boleh terlibat.Yang aku engat kawan aku perempuan nih dia ajak aku teman dia jumpe si 'A' ni.coz diowg nak settle kan problem diowg.
start dari situ.aku mula kenal dia.
TAHU2 jer kiteorang makin rapat.Masa tuh aku tk tahu pula yang dia jiran aku.
haa..mulalah rapat.selalu keluar lepak,main sama2.alaa..masa tuh darjah 5 and 6 memang larh rajin keluar rumah main ngan kawan2.
and 'A' memang teramat rapat dgn aku.kiteorang share macam2 story..

then start aku masuk Form 1..dia pulak di sekolah rendah lagi.
al-maklum umo dia muda dr aku.

bila dah msk sekolah menengah nih.dah berubah lah sikit.ta leh na rapat macam dulu sangat..just biase2 jer.
then 'A' DAPAT SEKOLAH ASRAMA.lagilah..memang payah la nak jumpa.tapela..kadang2 ada contact kat henset.

tapi makin lame..makin renggang..macam jarang larh.nak contact2 sangat.
then ada masa cuti..kiteowg lepak2 sama2..

RASE SERONOK bila kita ada kawan yang rapat yang boleh kita share something.'A' memang suke kongsi probs dia dengan aku.
i just love those memories..

tapi...
something happened masa aku form 5.too bad....


yang pastinya.
this is when i was in form 4.
yup.di Sini bermula aku dengan 'N' rapat!
she is my one of my besties.
Aku kenal dia dah lame gak.dari sekolah rendah.but kami ta rapat.just kawan2 macam tuh jer.
one ay.kawan yang rapat dengan dia pindah skolah.
and im the oone who sit next to her.
Starting from that day..kami rapat.
haahha..tak sangka,'N' jenis talkative!
memang penat gak larh telinga layan..tapi
lama-kelamaan..i get use to it.
kami jadi bestfriend.
mAne dia pergi ada aku.mane aku pergi ade dia.
SHARING IS CARING AN?
memang aku rajin larh share dgn dia.


but yet,still pernah ada masalah jugak....

to 'A' :minta maaf sebab perkara yang lepas.i know its my fault too...im just not perfect.But thanks...thanks a lot for giving chance to make thing right.
im sorry for all what i did.

i wish that we could be besties like old time plus bertambah rapat lagi!
saya sayang awak!!ur my best boyfriend bestfriend eva!

to 'N' : all i did those time was to make everyone happy.tak ade niat langsung nak lukakan hati sape2.Walaupun dulu kau agak ketepikan aku gak..hahah..aku terasa sangat.
But friends are forever.
hopefully kita akan jadi kawan baik selama-lamanya.
LoVe u beb!!
kalau hang nanges aku pun nak nanges jugak..kalau hang happy..aku akan happy jugak.
beb, u are the best bestfriend ever!!



Friendship isn't a big thing - it's a million little things. ~i love u guys~

No comments: