Thursday, November 18, 2010

Raya Haji aka Raya korban..(makan..makan..makan)


semalam 17 november 2010.
Seluruh umat Islam menyambut haRi Raya Aidil Adha..
kata taman aku 6Ekor lembu dikorban kan + 1 kerbau.

wahhh..
pagi-pagi aje makanan dah terhidang.

makan ape??

haha.lemang dengan serunding dan juga popia goreng!
perghh!

terangkat beb!

dah tuh..
tengahari pulak pi umah opah..
makan RENDANG !!
besh siot..
sedap..sedap..
nyummm,...

ta cukup dengan tuh..balik rumah.mak aku suroh aku masak.
masak ape??

hahaha...
jeng..jeng...jeng..

Spaggeti !!
seperti gambar ini..
inilah hasil masakan dari aku.
seronok betul..
malam pulak makan bihun sup..
huh..memang kenyang larh..
makan je keje..
al-maklum dgg korban dah ade.masak pelbagai citarasa.
'Rindunya nak makan daging masak dinding mak aku..huk3..'

No comments: