Friday, March 4, 2011

At Last...

SEMUANYA TERBONGKAR.

luka ,pedih..menusuk kalbu..semua larh.
ta sangka dia sanggup buat semua ni sedangkan ada 'sayang' antara kami.
TAPI SAYANG ITU TA AKAN SUCI KALAU BERLATARKAN PENIPUAAN .

mungkin ada hikmahnya.

im speechless bila dapat tawu hal ni.

Anyway ..tak perlu larh nak berair mata untuk orang yang hipokrit,dayus macam dia.For what???

HE WILL GET BACK WHAT HE DID!
AND IM NOT GONNA FORGIVE HIM.

perkara ni terlalu berat untuk aku.

Tapi ALHAMDULILLAH aku masih mampu berdiri tabah tanpa dia.

TERIMA KASIH SANGAT2 PADA KAWAN2 YANG BENYAK SANGAT TOLONG SUPPORT AKU.
BAGI SEMANGAT .TEMAN AKU.
eSPECIALLy to my beloved sis wani.thx aKak..sanggup teman adek awk ni..tenangkan hati saia.make me smile even im sad.

Thankx juga pada mereka yang berjasa membuat segalanya terbongkar.

Walaupun hati ini berat nak terima apa yang terjadi namun tetap redha.
hati sakit,panas,luka,calar,bengkak... semua nya ada.

Tapi as long as korang semua ada dengan aku..
As long korang tak tinggal aku.

As long as u always beside me kak wani.

im gonna be strong.

Adek awk ni lemah sebenarnya nampak je tabah.^^

Tapi selagi awk ada disisi..

saya masih kuat!
(PLEASE JANGAN TINGGALKAN SAYA)-Ta sanggup


~suka tengok awak senyum ,buat saia nak senyum juge~
~ditakdirkan untuk menemani hari2 saya dengan ceria selamanya~

No comments: