Thursday, March 3, 2011

KeHilanGan,

Saat aku menaip entry ni..air mata aku berlinangan.walaupun ku cuba bertahan,tapi tetap tak mampu..keluar jugak walaupun hanya 2-3 titis.
Ya Allah aku tak mampu nak bertahan dah.
terlalu banyak dah aku bersabar.

KEHILANGAN PERKARA YANG AKU TAKOT SANGAT2 BERLAKU DALAM HIDUP AKU.
pATUTla lately ni aku asyik rasa sunyi macam bakal kehilangan seseorang tapi tak sangka dia.
Kenapa dia buat aku macam nih.Apa salah aku pada dia.
Kenapa permainkan perasaan aku!
Aku manusia yang lemah nampak je tabah.

Hati aku sakit sangat2.Aku taknak perkara yang sama berulang.
Terus teranglah.
kenapa nak sorok lagi.

Selama ni aku bodoh..aku senyap je.aku sabar..
Tapi kali nih..entahlah...
tak mampu nak keluarkan kata2.

Hanya aku je faham hati aku.

Orang akan fikir aku oke..tapi actually im not.

AKU TAK SANGGUP KEHILANGAN LAGI..TAPI AKU BAKAL KEHILANGAN DIA....

Sadis sangat...
Seolah2 aku diperbodohkan !!!!!!

damn i hate it!

1 comment:

eira said...

sabar erkk...lam dunia ni,xsume y kite nak,kite dpat..mgkin de pgnti y lbih baik akan dtang..nsib kite sme aje..hehe