Thursday, June 16, 2011

4 moNThS !

HAHAHA....seronoknya..dah mula prektikal..tapi just for a couple of weeks jer rasa seronok..then dah penat..aand started to rasa boring..huhu..
Argghhh...penat taw kejar cross..nak balik kpg punya pasai..
by the way terlalu lama tak on9..hingga tataw apa jadi dengan blog yang tercinta lagi berhabuk ni..( tiup habuk)
Fuhhh....

nampak tak tajuk..
haa...setelah beberapa bulan sejak peristiwa itu..aku mulai lega sekarang kerana aku berjaya kekalkan status SINGLE sampai sekarang ni!! yES !!1

THaNKS TO MY BELOVED SISTER YANG BANYAK SUPPORT AKU!

well..selama aku menjalani liku2 hidup ni..
satu je aku pk..
Aku tahu akan tiba masanya nanti yang lebih baik menanti aku.
yup..

Betol tak??

NOw just nak fokus pada pelajaran akuh dulu.

Study dulu..

Jodoh tu pk kemudian.

(cakap kat mak..tolong pilihkan calon je la.)"pilihan mak lebih baik" =)

but not now...

eventhough rindu jugak nak bermanja..
tapi nevermind ..aku boleh mampu lagi meneruskan kehidupan ini di jalan yang diredhai oleh-Nya..

hopefully one day kebahagian menanti aku..

bukan saja dari segi JODOH but tentulah PELAJARAN +KEHIDUPAN DI DUNIA DAN AKHIRAT...Jadila SN yang berwibawa ye cik Ath ...!=P

SO thats all.ta leh lame pinjam lappy orang..hehehe..


p/s : miss my mom larh !

No comments: