Monday, June 20, 2011

seLaMaT MaLAM..

aku duduk termenung menghala pandanganku ke arah luar tingkap..gelap .
huh...(senafas ku hembus mengeluh)
Beratnya rasa hati ini untuk meninggalkan setiap kenangan manis yang pernah ku simpan dalam hati.
Terlalu lama ku pendam baru kini ku dapat ungkapkan peristiwa semalam.
Jenuh aku memikirkan hari-hari yang bakal datang..Adakah masih ada ruang antara kami..
Masihkah aku mampu berdiri tanpanya di sisi..

Sejenak aku terpandang akan memori yang pernah buatku tersenyum.

Saat aku terpandang Sofa di ruang tamu..saat aku terpandang ruang dimana selera ku semakin meningkat..saat aku terpandang kamarku yang membawa erti sebuah memori tercipta.

hmm....

ketok..ketok..

tiba2 pandanganku terjejas oleh bunyi ketokkan pintu.

"masuk ."

"ai .. termenung jauh nampak"

" =) ( ku senyum) saje je amek mood"

"dah pukul berapa ni..ta tido lagi"

"kejap lagi la, u tido la dulu"

"okay"

aku mula ke kamarku lalu merebahkan diriku di atas katil.
Selimut ku tarik hingga ke paras pinggang.

ku pandang dirinya..Laluku bisik padanya ..

"Selamat malam sayang."


-the end-

No comments: