Friday, November 16, 2012

Incident day.Malang tak berbau

3pm  -masa tu wad otho..

hmm..alangkah malangnya...hari ini..
kerana aku tersilap langkah.
ceritanya???

Mulanya kami masuk wad ..syif petang..okayla..
so da sign in semua..tetiba. Staff Nurse minta tolong amekkan eyetone...bed 8...

so pi la ...dah pi amek...tgk2 tinggi..dengan keadaan aku yang ntah fikiran ke mana..
terus ckap SN eyetone dia 16.+ so SN kata bg act 6u ...

Dengan yakinnya ..tanpa memikirkan apa2...terus aku nak g buat subcute..

Darn !Kerana terlalu memikirkan tentang masalah yang melanda diri aku..aku jadi macam tak sedar ape yang aku buat..

Weyh...aku da bg pun actrapid 6u  subcute kot...then baru perasan ada slideng scale la sengal!!!

shit...Time tu pulak sister dtg check..KANTOI!!
kesian kt Staff tu...dia pun kena jugak...sbb sister salahkan staff dia tak tgk student buat..
hmm..rasa bersalah gila.

hmm...so mang kena tulis incident report..but it's nothing..nasib patient okay...coz time uh sliding scale off..
if not hypola...terukla aku.

just kesalahan itu tetap salah..so for justice kena la hadap...

hmmm tu la bawa lagi personal ke tempat kerja...

NI la first time aku kena..
Malang tak berbau..


AKU TAK RASA NAK BERCAKAP DENGAN SAPA2...NTAHLA..

HATI NI RASA KOSONG YANG AMAT..
 RINDUKAN REMBULAN YANG MUNGKIN TAKKAN KEMBALI.

aPa khabarkah dia???





No comments: