Friday, November 16, 2012

penghijrahan yang perlu dilakukan..

dalam kekosongan ini..aku sepilkan perjuanganku..

mahu tak mahu..akan ku capai penghijrahanku..
menjadi insan yang lebih baik disisi Allah S.W.T dan akan belajar untuk tidak bergantung pada orang lain ..berdikari mencari identiti sendiri dan berpijak di bumi yang nyata..
Aku perlu jadi diri sendiri..aku perlu berubah..

perubahan ini hanya akan dinilai bukan dari sudut luaran tetapi juga dalaman..

kini aku bangkit membuktikan yang ku tak sakit...

walaupun kelukaan diri masih tinggal parutnya..

Seketika aku lihat insan ku sayang mungkin akan bahagia jika aku tidak ada bersama dia.

Yang jahat datangnya dari diriku sendiri Yang baik itu cuma Allah S.W.T ...
mungkin aku silap..
tetapi..

aku harus sedar..dunia ini berputar..
Yang penting aku masih ada family yang sentiasa support aku.

cukupla ada mereka.

sebab mereka sahaja yang lebih memahami.

aKu taknak menangis lagi..cukup2lah..

jika takdir menyatakan jodoh persahabatan kita berpanjangan ..insyaallah...kita akan kembali semula..

jika tidak...aku redha.

walau hati meronta.....



No comments: